Saturday Night



Jag fick en chock när vi kom hem inatt efter Frimis, hur kan killar skräpa ner så mycket? Att bjuda på grillspett och plockmat kanske inte var det smartaste ändå? Hela uteplatsen var fylld med flaskor, burkar, drinkglas, matrester, mosade frukter och inomhus hittade jag både ciderflaskor i duschen och lök slängt lite här och där. Fick ett städryck vid 4 imorse och gick runt och samlade ihop lite flaskor innan jag somnade i soffan och där låg jag och frös tills imorse utan speciellt mycket sömn. Hur mitt huvud är idag kan jag inte ens beskriva men hela pannan värker pga sömnbristen.
Thank god for Alvedon!

Annars var kvällen fylld med rabarbercider, taxiresor, dansande, en jätterolig tjej från Australien och en konstig stockholmskille som skröt om sitt jobb på en advokatbyrå och som sedan tog bilen och körde rattfull härifrån - starkt jobbat! Idag är det pojkens födelsedag och vi har laddat upp med massa godsaker och det blir en lugn kväll för oss och våra trötta huvuden!

Grattis älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0