Paparazzi

Jag är nog beroende av att kika på nytagna bilder på Hollywoods brudar, tur är väl att det kommer nya bilder varje dag så jag får en daglig dos av paparazzifotografernas senaste klick.


   
Eva Longoria är en riktigt tjusig hemmafru som går på fotbollsmatch. Jag avgudar YSL-skorna men skulle inte tacka nej till varken jeansen, jackan eller solisarna heller! Denna festoutfit från igårkväll är också en dröm!

  
Långa randiga toppar/tröjor ihop med tights och pumps är en kombo jag gillar och därför gillar jag såklart denna outfit på Mary-Kate Olsen. Hon var dessutom på samma fotbollsmatch som Eva Longoria i en annan het klädsel.

  
Victoria Beckham - Kommentarer överflödiga. Hon är så jäkla snygg. Punkt.

  
Alicia Silverstone går också på fotboll, i en topp som ger lite 80-talsvibbar, men jag gillar det!


Det blev verkligen fotbollstema på detta, och det var inte meningen från början. Men klart att alla ville se David Beckham spela för L.A Galaxy i fredags.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Äsch vad synd, men jag förstår ditt beslut (: blir ju mer tid över till bloggen och fritid nu, och jag märker ju redan nu att det verkar som att man kommer få ta del av alldeles tillräckligt med snygga kändisbilder här på bloggen (: dessutom är det ju lätt att hitta mer själv på internet ifall man skulle behöva. Så jag ska nog klara mig fint, haha ;)

2007-07-24 @ 17:48:57
URL: http://mouette.tjejsajten.se
Postat av: Serena

Kvinnorna vet hur man klär sig

2007-07-24 @ 22:16:52
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se
Postat av: Matilda

Mary-Kate, oh så snyggt!

2007-07-28 @ 08:49:41
URL: http://matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0