Frukost

Jordgubbar

Solen skiner, det är varmt ute och jag har en skål jordgubbar här - En helt okej start på måndagen. Snart ska jag och A iväg och kika på en lägenhet, ska bli kul, även om jag inte tror att jag vill bo där men man måste ju kolla iallafall innan man säger nej - Den kan ju vara fin!

Imorgon bär det iväg till Stockholm med mamma för lite (eller mycket?) shopping, ett perfekt slut på semestern då jag börjar jobba igen på onsdag. Men jag ska inte klaga för jag har faktiskt varit ledig hela juli, det är inte alla som har det.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Det där ser smaskens ut Fin blogg

2007-07-31 @ 16:15:20
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0